50. Stay close to me

Ekar här inne i vanlig ordning. 

Sen senast har jag haft tacosmys hos favoritfia. 


Jag har fått kärleksförklaring på jobbet. 



Jag har myst med mosters nya hundvalp. 


Jag har druckit kaffe i ett soligt Kungsträdgården. 


Vandrat runt på Stockholms gator. 



Jag har ätit våfflor till frukost hos mamma och Göran. 


Jag och Fia firade lönen med hotellfrukost på Clarion. 



Jag åkte till Karlstad och fyllde livet med kärlek och solskensvänner. 


Jag käkade piggelin med mina solskenspojkar på Stora Torget. 



Jag lät solen värma mig tillsammans med Tove i Bollan. 


Jag fångade mig själv. 



Jag beundrades av Gävle ifrån toppen av vasaskolan. 


Gävle strand i morgonsol. 



Firmafest och det bjöds på italiensk buffé. 


Tove är vacker i servetthatt. 



Jag har tittat på fotbollsmatch med pappa och hans vän. 


Beundrat en himmel. 



Och valpmyst ännu en gång. 



Följt av middag hos moster. 


Puss. 

Kommentera här: