53. I mitten av någonting

Jaha, har tydligen inte bloggat sen juni. Ni lär väl få reda på vad som hänt sen senast. 

Jag sa upp mig från pensionsmyndigheten och började jobba på berendsen (tvätten) i ockelbo, flyttade in i en liten lägga på 29 kvm mitt i byn och hade en av de tråkigaste somrarna ever. Hittade mig själv i en annan människa, denna gång en fantastisk Fannie som även blev min bättre hälft och bästa vän, hon är helt enkelt bäst. 
• Jessica kom och hälsade på under marknaden och det var fabulöst. 
• Var och såg Håkan hellström på Ullevi (typ det coolaste ever!!). 
Hösten gick och blev grå och jag också. Deprimerad och jättesjuk blev jag där ett tag, va sjukskriven från jobbet i ca 3 veckor innan jag var på benen och kunde jobba igen. Men där någonstans hittade jag Madde och livet kändes ännu roligare. Jag, Fannie och Madde klädde ut oss till tjuvar och drog till Lingbo på maskerad, agerade psykologer till en brud som satt på en sandlåda och va trasig, drog hem och lagade världens bästa fyllekäk. 
Det har varit mycket Ockelbofest, dagen efter pizza på atalanta OSV. 

HERREGUD, kan inte ens skapa meningar längre. 

Julen kom, nyår också. Firade med Frida och Johan i stugan. Spelade alldeles för mycket Chicago. Här någonstans bokade jag, Frida och Fannie en resa till Thailand (!!!) som blir av i slutet av mars. 

Sen jävlar, nytt år! Jag fyllde 22 och sakna(r)de Jessie som flugit sin kos mot äventyr i los angeles. Sakna(r)de Madde som drog till Australien på lite obestämd tid. 

Livet har alltså rullat på och jag är kvar på berendsen än så länge, ska flytta till en större lägga i april och de blir nice. Nu längtar jag efter sommar. Och Thailand med mina favoriter, of course. 

Kommentera här: